LLIBRETS DE LOS ULTIMOS AÑOS

Año 2003

Año 2004

Año 2005

Año 2006

Año 2007

 

 

 

 

 

         

LLIBRET 2005

PRESENTACIÓ del "LLIBRET" de la"FALLA l'ALBUFERA DE CATARROJA".

El passat dia 19 de febrer, va vore la llum, el "Llibret de la Falla l'Albufera de Catarroja, en el seu casal Faller, amb la presència de totes les falleres i fallers que el local "va poder acollir", en especial les nostres digníssimes Falleres Majors Senyoreta Laura Quiles Catalá i xiqueta Irene Villanueva Pérez, custodiades, com no, pels nostres Presidents El senyor Enrique Villanueva Sepulveda  i Josep Huertas Gurrea,  respectivament.

Com en anys anteriors, el repartiment del “llibret” s'establix en diverses seccions i capítols.

El lema de la "Falla major" porta per titol "El que mes puga per ad ell", controlada per l'Artista Faller Paco Mesado, i la Falla Infantil "Fem Turisme", que es l'esta "currant la Comissió" però...atenció, baix la supervisió del nostre amic i faller El senyor Joaquín Clavijo, i la "explicacio i relació de la Falla", ha sigut subscrita per la ploma de l'amic i extraordinari poeta en Anfos Ramón i García, que si l'any passat ens portá al “Premi extraordinari Regne de València” al “millor Llibret en el seu Conjunt”, enguany, no dubten les falleres i fallers, en absolut emportar-se, "el premi gros que el Jurat Beatific vullga".

Enguany el Col·lectiu, ha tingut a bé oferir este llibret especialment en homenage a l'insigne novel·lista, universal per excel·lència, nascut a València, El senyor Vicente Blasco Ibáñez.

En això han col·laborat a més de tot l'elenc faller de la Comissió, amb un profund estudi documental, extraordinaris i benvolguts amics, coneixedors de la història i vivències del novel·lista, i que han tingut a bé, facilitar-nos documentació a este efecte, així com, exposar-nos tot el seu saber, en les nostres ja famoses "Tertúlies al viu", d'on s'han obtingut, totes les dades i antecedents que el llibret contempla de la vida i obra de Blasco.

Les dites col·laboracions han sigut portades de la mà de:

Pepe Domingo, Luis Sancho, Diari de València, Sigfrido Ribes,

Homenage a Blasco Ibáñez:  Ampar Orellano.

El Col·lectiu, com sempre, plasma la seua inquietud, sostraient de la història, la cosa que mes considera  puga ser rellevant per a, les fallas, vila, comunitat, dones, hòmens, societat, etc. o si és el cas, per al coneixement de les persones, enguany, Juan José Villanueva Sepulveda, ha furgat obrint una xicoteta bretxa en la història i ens ha oferit la "Catarroja, Principi Segle XX".

Els escrits, de la Falla, han sigut obra de:

La memòria d'Activitats: Juan José Vilanova Sepulveda,

Les altres: Pilar Nacher, la Secció d'Infnatils,

Exposicio 9 dies d'Octubre i l'Accio de Gracies: Ampar Orellano.

Les falles integradores de la convivència ciutadana

Angel Martinez Chust

La col·laboració com sempre desinteressada, també ha recaigut, en la Il·lustríssima Alcaldessa de la vila de Catarroja, Senyora Maria-Angeles López Sargues.

Si el poeta, li ha donat al "llibret" la "socarroneria" que s'espera d'este, la "portada" ha anat a càrrec del senyor Rafael Contreras, el qual amb la seua veterana experiència artística i professional. a plasmat el seu enginy, gràcia i qualitat que el caracteritza.

I com no, la "Impressió" del mateix, ha sigut labor de la "Impremta Romeu, S.L.", baix la supervisió del "nostre amic" El senyor José Manuel Romeu Quiles.

Tots els assistents, després de les presentacions de rigor, gratament sorpresos i satisfets, per la qualitat del "llibret", han expressat, el seu agraïment, a tots i cada un dels col·laboradors, brindant per l'exit del mateix.